Hata1-
Microsoft.Windows.Networking.R tcDll, type="win32", version="5.2.2.1", publicKeyToken="6595b64144ccf1df", processorAchitecture="x86"" derlemesi yüklenirken bir hata oluştu. Daha fazla bilgi için lütfen Yardım ve Destek'e bakın. HRESULT: 0x80070002
Cevap
Casus yazılım algılama programlarını kapat
Microsoft® Windows® AntiSpyware (Beta) yüklüyse, Windows AntiSpyware simgesini görev çubuğu bildirim alanında sağ tıkla ve "Microsoft AntiSpyware'i Kapat"ı tıkla Microsoft dışı casus yazılımdan koruma programlarınız varsa, üretici tarafından sağlanan yönergelere bakın.MSN Messenger Kurulumu'nu yeniden çalıştırın.Bu sorunu çözmezse, diskte yeterli boş alan olmayabilir. Disk Temizleme aracı sabit diskinizde nasıl güvenli bir şekilde alan boşaltılabileceğini hesaplar.
Bir miktar disk alanını kullanılabilir yapmak için Başlat'ı ve sonra Denetim Masası'nı tıkla Performans ve Bakım'ı tıkla.Sabit diskinizde yer boşaltın'ı tıkla.Disk Temizleme iletişim kutusu görünür.Disk Temizleme sekmesinde, aşağıdaki onay kutularını seç.Karşıdan Yüklenen Program Dosyaları Geçici Internet Dosyaları Geçici Dosyalar Geçici Çevrimdışı Dosyalar Çevrimdışı Dosyalar Dosyaları bu konumlardan silmek için Tamam'ı Tıkla.İstendiğinde, disk temizlemeyi başlatmak için Evet'i tıklatıyıp başa dön
Hata-2
Hata 81000301 veya 81000306'yı nasıl düzeltebilirim(Bu şekilde mesaj hatası çıkabilir-Hizmetten veya Internet bağlantınızdan kaynaklanan bir sorun nedeniyle şu anda Messenger oturumunuzu açamıyoruz. Lütfen Internet'e bağlı olduğunuzdan emin olun-)
cevap
Internet'e bağlı olduğun emin ol MSN Messenger'ın en son sürümünün yüklü olduğundan emin ol İşletim sisteminiz için kullanılabilir olan en son güncelleştirmeleri yüklediğinden emin ol. Microsoft® Windows® işletim sistemleri için, Microsoft® Windows® Update web sitesine git Güvenlik duvarı kullanıyorsan, MSN Messenger'a güvenlik duvarı üzerinden tam erişim izni verildiğinden emin ol. Daha fazla bilgi için güvenlik duvarı belgelerine bak MSN Messenger için Gelişmiş Bağlantı ayarlarını doğrula
hata-3
81000370 hatasını nasıl düzeltebilirim (Hata Mesajı-Microsoft® Messenger Service'da oturum açmanızı sağlayamıyoruz-)
cevap
Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıkla ve sonra Çıkış'ı tıkla.Internet seçeneklerinizde aşağıdaki değişiklikleri yapın
Microsoft Windows Başlat düğmesini tıkla Ayarlar'ın üzerine gel ve sonra Denetim Masası'nı tıkla Ağ ve Internet Bağlantıları'nı tıkla Internet bağlantını kur ya da değiştirin'i tıkla İçerik sekmesini tıkla Sertifikalar'ın altında, SSL Durumunu Sil'i tıkla
Bir doğrulama aldığında, Tamam'ı tıkla Gelişmiş sekmesini tıkla ve sonra aşağıda Güvenlik'e git Sunucu sertifikalarının geçerliliğini denetle (yeniden başlatma gerektirir)'in seçili olmadığından ve SSL 2.0 kullan ve SSL 3.0 kullan'ın seçili olduğundan emin ol Bilgisayarınızda Microsoft® Microsoft® Windows® XP çalıştırılıyorsa, DNS çözümleyici önbelleğini temizle Görev çubuğunda, Başlat'ı tıkla ve sonra Çalıştır'ı tıkla Kutuya cmd yaz ve Tamam'ı tıkla Komut istemine ipconfig /flushdns yaz ve ENTER'a bas Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı dene
hata-4
81000365, 8100035b veya 80072EFD hatasını nasıl düzeltebilirim
Cevap
MSN Messenger'da oturum açamazsanız, MSN Messenger'daki bağlantı ayarları Microsoft® Passport veya Microsoft® Messenger Hizmeti'ne bağlanmanızı önlüyor olabilir. MSN Messenger Bağlantısı Sorun Gidericisi çoğu kez sorunları bulabilir ve düzeltebilir. MSN Messenger bir bağlantı sorunuyla karşılaşırsa, Bağlantı Sorun Gidericisi otomatik olarak başlatılır. Bağlantı Sorun Gidericisi'ni kullanmamayı seçerseniz veya Sorun Giderici bağlantı sorununuzu çözmezse:
Araçlar menüsünü tıklatın ve sonra Seçenekler'i tıkla Soldaki bölmede, Bağlantı'yı tıkla bağlantı Ayarları altında, Bağlantıyı Sına'yı tıkla Bağlantı Sorun Gidericisi'nin sisteminizi incelemesine izin verirseniz, Sorun Giderici bağlantı sorunlarını sınar ve sorunları düzeltmek için uygulayabileceğiniz adımları raporlar
hata-5
81000303 hatasını nasıl düzeltirim(Hata Mesajı-Girdiğiniz oturum açma adı varolmadığından veya parolanız yanlış olduğundan, oturumunuzu açamadık-)
Cevap
Geçici Internet dosyalarınızı ve tanımlama bilgilerinizi silin. Daha fazla ayrıntı için tarayıcınızın Yardımına (veya işletim sistemi Yardımına) bakın. MSN Messenger'da yeniden oturum açın. Aynı hata iletisini yeniden alırsanız, Microsoft® Passport kimlik bilgilerinizi sıfırlamanız gerekebilir.Hata iletisini almaya devam ederseniz, ağda gecikme yaşıyor olabilirsiniz veya Passport hizmetinde sorun olabilir. Oturum açmayı daha sonra yeniden deneyin
Hata-6
81000362 hatasını nasıl düzeltebilirim(Hata Mesajı-Bilinmeyen bir Hatayla karşılaşıldı.
-veya-
Internet Explorer çevrimdışı çalışmak için ayarlandığından, MSN Messenger'da oturum açmanızı sağlayamadık. Lütfen tarayıcınızın Dosya menüsünde bu ayarı değiştirin ve oturum açmayı yeniden deneyin-)
Cevap
Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıkla ve sonra Çıkış'ı tıkla Microsoft® Internet Explorer'ı başlat Dosya menüsünde, Çevrimdışı Çalış'ın işaretlenmiş olmadığından emin ol. İşaretlenmişse, kapatmak için Çevrimdışı Çalış'ı tıkla MSN Messenger'da oturum açmayı yeniden
Hata-7
hata kodu 81000303
Cevap
Passport.com ve Hotmail.com'a baglandiktan sonra MSN'e baglanmayi dene ve MSN otomatik aciliyorsa, bunu engelleyip Sign-In diyerek manual olarak baglan
Hata-8
Hata Kodu 80072ee7
Cevap
Cogu kiside de bu yeni bir surum yuklendiginde oluyor, firewall ve internet baglantini kontrol et. MSN'e proxy uzerinden giriyorsan normal baglanmayi dene
hata-9
Hata Kodu 80072efd
Cevap
Bu sorunu genellikle MSN'in server'unda bir problem varsa alirsiniz. Ilk once server'u kontrol edin>>
http://messenger.msn.com/Status.aspxServer da sorun yok. Ama hala problem devam ediyor.
Proxy ayarlarinizi kontrol edin MSN'deki. Orada da sorun yoksa Internet Explorer'in Help seceneginden About Internet Explorer'a tiklatin. Cipher Strength, 128bitten azsa
http://www.microsoft.com/windows/ie/download/128bit adresinden Internet Explorer High Encryption Pack ı indirip kurun